Ich war auf der Suche nach einer zu mir passenden Ringbox für meine anstehende Hochzeit und auf WeLoveDeco wurde ich fündig.
Also an in den Warenkorb --> Gravur definiert --> zur Kassa --> und schon wenige Tage war die Box bei mir
I ordered a scooter for my son and got a confirmation with the order. I even got a confirmation from the DHL that the packet is registered. I waited for a couple of days and nothing happened. That packet didn’t move. I called the hotline of „we love deco“ and asked about it. The answer was, that it is already sent and they are going to contact the DHL. I waited and also didn’t get a reply so I called again and got the same answer. I called a third time and asked where is my packet and the answer was schocking. They don’t have this scooter anymore and they sold me something that they don’t even have in their shop. Wowwwww that’s very professional and this after the third call! So now they want to give me my money back (and by the way, my bank takes 10% on each transaction) even if it gets refunded still the bank has has taken it‘s 10%. I’m so frustrated and sad. I promised my son that his scooter will be here before the weekend (that’s tomorrow), which was already confirmed in the first two phone calls, that the packet will surely arrive before the weekend. Now I don’t have the scooter for my son, I don’t know when I’m getting my money back and I already lost extra 10% for the bank. Thank you so much. I will never buy anything online from your shop again and will never recommend you anywhere!
Einen Stern auch nur weil ich einen vergeben musste.
Die Ware wurde verschickt mit dhl und wurde aus irgendeinem Grund wieder zurück an den Versender geschickt. Am gleichen Tag habe ich eine email vom Shop erhalten das ich das Paket erhalten hätte.
Daraufhin habe ich den Shop DREI MAL per email kontaktiert und habe bis heute keine Antwort erhalten. Ich habe weder das Produkt bekommen noch das Geld zurück. Leider kommt vom Kundenservice so gar nichts …
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07.07.2024
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Ich habe weder meine Ware erhalten,noch eine Reaktion auf meine E-Mails.
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19.04.2024
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Selling me a scooter that u don’t even have
I ordered a scooter for my son and got a confirmation with the order. I even got a confirmation from the DHL that the packet is registered. I waited for a couple of days and nothing happened. That packet didn’t move. I called the hotline of „we love deco“ and asked about it. The answer was, that it is already sent and they are going to contact the DHL. I waited and also didn’t get a reply so I called again and got the same answer. I called a third time and asked where is my packet and the answer was schocking. They don’t have this scooter anymore and they sold me something that they don’t even have in their shop. Wowwwww that’s very professional and this after the third call! So now they want to give me my money back (and by the way, my bank takes 10% on each transaction) even if it gets refunded still the bank has has taken it‘s 10%. I’m so frustrated and sad. I promised my son that his scooter will be here before the weekend (that’s tomorrow), which was already confirmed in the first two phone calls, that the packet will surely arrive before the weekend. Now I don’t have the scooter for my son, I don’t know when I’m getting my money back and I already lost extra 10% for the bank. Thank you so much. I will never buy anything online from your shop again and will never recommend you anywhere!
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30.04.2024
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Bestellung unvollständig, Kundenservice nicht erreichbar
Ich hatte meine Bestellung unvollständig erhalten. Zwei Emails an den Kundenservice und 15 Minuten in der Telefon-Warteschleife (erst wird gesagt noch x Wartende vor dir, dann einfach beendet) brachten keinen Erfolg. Meine Ware ist unvollständig. Mein Wunsch nach Retoure wurde bisher nicht beantwortet.
Schade ums Geld und die Zeit...
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31.05.2024
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Es kam das falsche Paket bei uns an, bisher keine Reaktion Auf meine Email und Kundenservice nur auf Niederländisch, bisher keine Lösung des Problems
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26.02.2024
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Versand dauert länger als angegeben.
Ein Stern, weil null nicht geht. Versand innerhalb 1-2 Werktagen wird wohl anders verstanden. Sehr schade wenn man drauf angewiesen ist!