Normalerweise war alles gut.1xhat man mir eine Kanne inder falschen Größe geschickt,1x hat vente prive mir ein gewünschtes Weihnachtsgeschenk für meinen Enkel verschleppt,darüber habe ich mich sehr geärgert weil auch keine richtige Entschuldigung kam und mit einem 10€ Gurtschein war ich nicht zufrieden.Danach habe ich erst mal 2 Jahre nichts bestellt.Aber die Zeit heilt fast die Wunden und danach war alles ok
I would have given this rating a 0 if that was a possibility. I bought a pair if Vans sneakers on 18th August. Shipping and delivery was planned for 12th to 16th of September. I was fully aware (at the time of purchase) that my parcel would be delivered between 12th and 19th of September. Yesterday (Tuesday, 24th September) I contacted customer care requesting for a refund. A not-so-intelligent customer service employee had the guts to tell me to wait until 30th September. Veepee promised to deliver 19th September latest. Why the hell should I wait for another 6 days?
It is worth mentioning that I was sent a tracking link on 16th September. Nine days later, this link doesn't show any information when clicked.
Stay away from this app. Most (not all) of their products are good but you've got to be lucky to receive orders in good time.
Das Einkaufen bei Veepee war bis jetzt immer ohne Schwierigkeiten.
Die Auswahl der Produkte finde ich gut ab und zu ist etwas für mich dabei.
Mich schrecken oftmals die sehr langen Lieferzeiten von einem Kauf ab.Rücksendungen werden zügig bearbeitet und erstattet.